Jumalanpalvelus

Jumalanpalvelus alkaa lauantaisin klo11.00. Palveluksen kulku yleensä alkaa yhteisvirrellä, jonka jälkeen Raamatun tekstin lukeminen johon sisältyy hymnilaulu, sitä seuraa rukous ja esirukous. Seurakunta tutkii myös yhdessä Raamattua. Tässä Raamattukoulussa jokainen voi osallistua kuunnellen tai käyttäen puheenvuoroja. Apuna voi käyttää myös tutkiskeluvihkoa jossa aiheelle on annettu jokaiselle kuluneen viikon päivälle oma osa-alue mietittäväksi. Tutkiskelun jälkeen on yhteislaulu ja silloin tällöin lähetyskertomus, musiikkiesitys tai todistuspuheevuoro. Jumalanpalveluksessa kerätään myös kolehti, joka käytetään adventtiseurakunnan/seurakuntien menojen kattamiseksi ja muuhun kristilliseen työhön. Jumalanpalvelukseen kuuluu myös saarna-puheenvuoro. Jumalanpalvelus kestää n. kaksi tuntia päättyen kiitosvirteen ja Herran siunaukseen. Palveluksen jälkeen on sapattiateria jossa on vapaaehtoinen maksu. Kertyneet tuotot käytetään kirkkorakennuksen ylläpitoon.

1Kor 14:26 Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.

Kaikki ovat tervetulleita!

Jumalanpalvelusyhteisömme muodostuu tavallisista ihmisistä puutteineen ja heikkouksineen, mutta kaikki me muistamme että palvelemme kokoontumisissamme hyvää Jumalaa ja syntiemme sovittajaa Herraa Jeesusta Kristusta.